18. august 2016

Leo the brave ehk üks vapper poiss nimega Leo

Aastad lähevad ja üks asi, millele ma vastu ei saa on amigurumid :)

Nii soetasin ka mina endale Amigurumi Circus raamatu siit

Võtsin lahti ja ei suutnud otsustada, et millest alustada. Raamat seisis ikka tükk aega ja alles siis alustasin. Kai arvas, et lõvi on loomulikult see õige algus. Pruuni lõnga mul kodus loomulikult polnud ja alustasin hoopis klounist. Selle kohta saad lugeda järgmisest postitusest.

Ühel päeval saime hoopis katsiku/soolaleiva kutse. Esimene mõtle oli kohe, et midagi tahaks teha. Selles raamatus olevad mustrid on valdavalt palju lisadetaile vms vajavad ja ühele pisikesele poisile tundus kõige sobivam selline lõvi poiss.

Kirjeldus raamatus oli selline:




Eesti keeles lühike kokkuvõte: Leo töötas loomaaias ja kippus asju ära unustama. Ühel päeval peale suurepärast etendust unustas ta sulgeda lõvi puuri ja järgmisel hommikul oli puur tühi. Sellest päevast alates tuli Leo'l asendada põgenenud lõvi etendustel ja hüpata ise läbi põleva rõnga. Publik armastab uut lõvi.

 Selline siis tuli minu vapper Leo ehk siis poiss lõvi kostüümis.

Kommentaarina - muster oli põnev ja väga kannatlikkust ja jõudu nõudev oli lõvilakaga kapuuts. Kindlasti üks minu kõige keerulisem loomake siiani. Hoolimata keerukusest natutisin protsessi.



Samal autoril on väljas ka analoogne krokodil Joe muster. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar