27. november 2010

Soktoober vol.2 ehk järelhüüe möödunud projektile

Ammu-ammu oli olemas lõng ja plaan ikka teised sokid ka kududa Soktoobri raames. Mitte ei suutnud leida head ideed ja nii tegemata jäidki. Ilmad läksid külmaks ja minul varbad külmetavad. Nii heegeldasingi ühed suss/sokid. Ma nimetan neid siiski pigem sokkideks.

MusterGarnstudio lehelt. 
Lõng:  Karnaluxist Austermanni sokilõng. Üks selle sarja lõng - päris täpset vastet ei leidnud.
Aeg: Läks segamistega kolm õhtut.
Kokkuvõttes ei ole see lõng, tegumood ja muster ikka üldse minu maitse. Lisaks suutsin mustri esimese osa valesti lugeda ja nägin meeletut vaeva valesti heegeldades. Teist alustades sain aru, et hoopis teistmoodi käis asi. Harutada ei raatsinud ja nüüd siis mõlemal sokil esimene M1 mustriosa valesti. Nööpe mul ka ei olnud ja heegeldasin hoopis midagi nööbilaadset sinna :)

Mis ma õppisin? Säbruline lõng ei sobi mutriliste sokkide tegemiseks. Oleks ikka pidanud tavaliselt kuduma/heegeldama.

Sokid ise on tegelikult täitsa soojad ja mõnusad - hoolimata minu negatiivsusest nende suhtes :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar