25. veebruar 2011

Sall ja kindad musta mantli juurde




Kudusin salli, mütsi ja 2 paari kindaid musta mantli juurde.
Töö oli tellitud, kuid samas olid mul vabad käed mustri valimisel ja disainimisel.
Ma armastan mustrit kududa, mida keerulisem, seda põnevam on.
Sall tuligi mustriline ja just nii pikk, kui lõngast jätkus. Täna lisasin siiski ka narmad, sest nägin telekas üht salli, mis oli sarnase mustriga ja narmad sobisid sinna juurde hästi.
Mütsiga nägin palju vaeva, harutasin mitu korda. Tellija ei soovinud baretimoodi, kuid kahjuks tuli ikkagi. Mütsil ja sallil sama muster. Ühekordne jäi liiga õhuke, nii kudusin ka musta voodri sisse. Ma ise väga rahule ei jäänud. Olen valmis veelkord harutama.
Kindad tegin vanamoodsad aasulised. Olin kududes nii hoos, et ei märganud, kuidas kaks ühekäekinnast valmisid. Nüüd on kaks paari musti punasetipulisi labakuid.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar