15. aprill 2011

Nädalavahetusele eelnenud fimo katsetused

Tahtsin teha Siq-le midagi. Muretsesin temale mõeldes helesinist fimo ja hakkasin õpetust otsima. Youtube's on rohkelt Millefiori lillede tegemise õpetusi. Nii proovisin ka mina üht. Teades, et mul enamasti läheb esimene katsetus untsu, alustasin hoopis punasega. Kahjuks reede õhtul ma pilti teha ei jõudnud tulemusest, aga nädalavahetusel lõpetasin komplekti ära. Sai üks selline komplekt. Lilled ei tulnud mul loomulikult sümmeetrilised, aga mõnes mõttes võib-olla on nii ka armas.


Lisaks tegin õhtul veel kolm varianti kõrvarõngaste jaoks. Sinised keerdudega said Siq-le. 














Teised on niisama nikerdused, mis kvalifitseeruvad vist ebaõnnestunud projektide alla :D












..ja spetsiaalselt muretsetud helesinine jäi mul kasutamata :P

1 kommentaar:

  1. Tead, mulle ikka meeldib see kaelakee ;) Väga lahedalt kukkus lõpuks välja. Põnev oli muidugi ka jälgida, kuidas sinu visioon muutus töö käigus ;)ja pole need teised midagi ebaõnnestunud ;) Sa lihtsalt pole veel leidnud neile õiget kohta :)

    VastaKustuta