27. detsember 2011

Minu viimased kuulid vol 7


Järjekordselt kudusin kuuli ja eelnevalt tõlkisin õpetuse, mis on küll sarnane eelmistega.

Kuulide kudumise õpetus eesti keelde tõlgituna lehelt

http://scrubberbum.typepad.com/moth_heaven/2006/12/fair_isle_chris.html

Loo 11 silmust ühele vardale, siis on kergem esimesel ringil toimetamine. Jaga silmused kolmele sukavardale.
1. ring: kasvata igast silmusest eest ja tagant kududes kaks silmust = 22
2. ring: koo kogu ring parempidi
3. ring: koo 1 parempidi ja teisest kasvata kaks kogu ring =33
4. ring: koo kogu ring parempidi
5. ring: koo 2 parempidi ja kolmandast kasvata kaks kogu ring=44
6. ring: koo kogu ring parempidi
7. ring: koo 3 parempidi ja neljandast kasvata kaks kogu ring=55
8. ring: koo kogu ring parempidi
9. ring: koo 4 parempidi ja viiendast kasvata kaks kogu ring=66
10. ring: koo kogu ring parempidi
Kui on soov veel suuremat kuuli kududa, või kui muster nõuab, võib veel kasvatada: koo 5 ja kuuendast kaks=77
11.-24. ring: koo endale sobiv muster.

25. ring: koo 4 parempidi ja kaks parempidi kokku kogu ring
26. ring: koo kogu ring parempidi
27. ring: koo 3 parempidi ja kaks parempidi kokku kogu ring
28. ring: koo kogu ring parempidi
29. ring: koo 2 ja kaks parempidi kokku kogu ring
Aeg on kuul täita!
30. ring. koo kogu ring parempidi
31. ring: koo 1 ja kaks parempidi kokku kogu ring
32. ring. koo kogu ring parempidi
33. ring. koo kaks parempidi kokku kogu ring
Mõõda umbes meetri pikkune lõng riputusaasa heegeldamiseks ja katkesta lõng. Kinnita riputusaas ja ongi valmis.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar