7. november 2012

Savist vaas


Ma pole tükk aega midagi siia postitanud...aga päris tegevusetu ma nüüd ka ei ole olnud. Tegelikult on mul üpris palju asju valminud.
 
Nimelt avastasin enda jaoks savi maailma :)
 
Käisin mitu kuud Sidruniga tee savitoas savi voolimas. Tegemist on väga mõnusa ja hubase kohaga, kus näpud saviseks teha.  Soovitan soojalt!
 
Esimesena valmis mul seal savist vaas, mille ma vanaemale sünnipäevaks kinkisin. Plaanis oli üks korralik savist tass meisterdada, aga otseloomulikult nii ei läinud. Tuli hoopis vaas.

Kaunistuseks kasutasin liniku mustrit. Ma arvan, et ma valisin seda just õiget linikut peaaegu pool tundi. 

Kasutasin valget savi ja järgnevaid kõrgkuumusglasuure : China Rot, läbipaistev ja valge. Kahjuks ma päris õigeid glasuuride nimetusi ei mäleta.
   
Pildi lisan hiljem.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar