29. detsember 2012

Esimene katsetus märkmikutega

 Sellel aastal jäi see isetehtud kingituse osakaal minu poolt väga nadiks. Midagi ikka tuli ka. Plaanisin jõuda köitmise kursustele, aga plaaniks see jäigi. Nii ma siis kasutasin lihtsamat teed. Leidsin viimasel hetkel 10*15cm sisuplokid. Osad olid joonelised, osad valged. Mõte oli esialgu teha endale üks jõulukaartide aadresside märkmik. Loomulikult ma seda plaanitud ajal teha ei jõudnud ja läksin tõin posu sisuplokke juurde. Katted valisin kõik meelega erinevad. Mõeldes ühelt poolt saajale ja teiselt poolt, et endal ka huvitav oleks erinevaid pabereid katsetada.  Kaetud on märkmikud siis erinevate käsitööpaberitega. Ei julge öelda, et kõik on nepaali omad. Valisin suvaliselt. Kaaned on tehtud kahekordsest räpina kartongist (leidsin kuskilt netist sellise soovituse). Lisaks on igal märkmikul kummist pael ümber ja järjehoidja sees. Kummipaela mõte tuli minu enda ühelt töömärkmikult, mis mulle väga meeldib just selle ümber oleva kummi tõttu. Tulid nagu tulid - mina ise jäin rahule esimese katsetusega. Tegin meelega lihtsad, ilma ninnu-nännuta, ühe kihiga. See kõik on üks maitse asi :)

 Selle omanikuks sai Aino

 Selle omanikuks sai Kairit (draakonid on ju peal!!)

 Selle omanikuks sai Sigrid

 Selle omanikuks sai Anne

 Selle omanikuks sai Auli

 Selle omanikuks sai Jaan

 Selle omanikuks sai Maie

Nagu ikka see kingsepa lugu - endale ei jäänudki ühtki :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar