9. jaanuar 2013

Kai 2013 aastaprojekt -Origami




Mina sain ka ühe huvitava kalendri selleks aastaks :) Erinevalt Atsist, mina valisin selle täitsa vabatahtlikult ja mul tõesti pole midagi selle vastu, et päevas mõni origami voltida. 


Ühte võin öelda... selle kalendri järgi algas minu origami aasta väga lihtsalt :) 

Aga ma juba piilusin ja nägin, et mudelid lähevad keerulisemaks.









1. jaanuar 2013- ööbik

                                                    









2. jaanuar 2013-koaala


3. jaanuar 2013-vihmakeep



4. jaanuar 2013-lennuk



7. jaanuar 2013-koonus









8. jaanuar 2013-kapp alus(cupborad base)- ma selle kohta pilti ei lisa, kuna see ei ole minu meelest päris origami mudel, see on pigem alus keerulisemate mudelite voltimiseks. 




9. jaanuar 2013-paat





Nädalavahetuse jaoks ei ole kahjuks eraldi origami voltimist ette nähtud.  

1 kommentaar: