17. juuni 2013

Karp pisikese printsessi esimestele asjadele

See karp valmis ühe pisikese preili esimeste asjade jaoks. Tellimuse sain tegelikult juba üle aasta tagasi. Proovisin üht ja teist moodi. Esimene versioon luhtus, kuna karbi kaas osutus liiga väikeseks ja ei mahtunud peale. Jah, disain oli siis teine :) Nii jäi pea aastaks seisma. 
Nüüd teisel katsel otsustasin jääda selle sama disaini juurde nagu ma tavaliselt teen. Karp on mõõtmetelt hiiglane  - põhi 34cm*31cm ja kõrgust 20cm. Karbi tegijad teavad, et selline suurus seab erinevaid piiranguid.



Kasutasin siis paksemat pappi ja katteks Nepaali paberit, mis omakorda sai kaetud Jaapani paberi Asarakusui-ga. Panin paberid ära ja no ikka ei olnud see, mida ma tahtsin. Jälle jäi seisma :)
Siis õnnestus mul saada posu poolpärleid - mõõtudes 2mm-8mm. Mõtlesin, et panen mõned nurkadesse. Hakkasin panema ja neid läks ikka sadu.



Vahepeal olin trükkinud ka sildikesed kaanele. Rahulolematu nagu ma olen - ei jäänud ikka rahule.
Lõpuks leidsin äärtele armsa paela. Lisasin seda kõigile külgedele ja kaanele.

Nüüd ma arvan, et jäi piisavalt roosamanna  ja samas nii nagu mulle ka meeldib :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar