24. juuni 2014

Atsi suvemütsid 2014

 Lisaks tavalistele nö minu stiilis mütsidele proovisin  vahelduseks ka  veidi teisi toone.  Kollase äärega müts oli tegelikult katse teha valgega G mütsi sarnast ja nö tehniliselt identne rohelisega, lihtsalt kandmata versioon :) 
See heleroheline müts (pilt: Zeria, modell: G) on saab mul igal aastal üle vaadatud ja kohandatud vastavalt G kasvamisele. Mulle endale kuidagi hirmsalt meeldib kuidas see äär hoiab. Tundub, et selle mütsi väljanägemine muutub järjest paremaks kasutamise käigus. Vähemalt mulle tundub nii :)

No ja siis vahel teen ma impulss oste. Nii sai ka see üleminekutega lõng ostetud. Hakkasin siis tegema ja no kohe üldse ei meeldinud tulemus selle lõngaga. Liiga intensiivne kuidagi. Otsustasin teha lihtsalt valgega read vahele. Nüüd täitsa meeldib. Selline rõõmus värviline müts. Sobib nii poisile kui ka tüdrukule.

Mõlemad mütsid on saadaval meie disainimaja poes koos täpsemate detailidega :) Poodi jõuab siit: Disainimaja



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar