31. märts 2017

Väikesed vaasid sinilillede jaoks

Vaas vasakul on 7,9 cm kõrge




Kui mina väike olin, siis ma tihti korjasin kevadel oma emale lilli : sinililled, ülased, lumikellukesed jne. Meil oli selline väike vaas mis oli just sobiva suurusega selliste väikeste kevadlillede jaoks. 

Ükspäev leidsin selle vaasi üles ja hakkasin mõtlema, et tegelikult võiksin ise teha vahel ka väikeseid vaase. Vaas ei pea tingimata selline suur olema. 







Vaaside kõrgused ülemine rida vasakult : 11,2; 10,5;6,9; 8,5cm ja
 alumine rida:7,2;7,7; 6,6; 9,3 cm

 


Ma ei saa öelda, et oleksin pidanud kõvasti vähem vaeva nägema võrreldes suuremate vaasidega. Ega ma veel väga suuri vaase veel ei tee. Üldiselt olen tulemusega rahul. Kõik on natuke omamoodi. Need valged vaasid oleks pidanud tulema mitte valged, aga glasuuridele meeldib ahjust välja tulles üllatada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar