1. august 2011

Sari "Adessa" ehk kõrvarõngaste lainel

Sain loa kasutada Siq seisma jäänud imeilusaid mummusid. Eks ma olen neile silma heitnud juba ammu ;)

Loobusime Kaiga simmanist ja pusisime vaikselt kodus. Mõte oli teha midagi väga lihtsat, kuna need mummud ise on juba väga ilusad. Esimeste idee andis Kai ja mina teostasin. Niipea, kui need kettide otsas mummukad valmis said astus uksest sisse Siq ja omastas :) Mulle ei meeldi teha sama asja mitu korda ja hakkasin/hakkasime uut ideed otsima. Teised kõrvarõngad valmisid Kai ja minu idee mixina. Ma arvan, et päris nii ta ei mõelnud :) Igal juhul mulle endale meeldivad.

Järgmisel hommikul otsustasin ikkagi teha veel ühed ketiga rippuvad, sest mulle tundusid need kõrvas täitsa vahvad.

Nüüd siis lugu selline, et kobaratega mummudega kõrvarõngad saadaval ja nende pikkuseks on 4,5 cm. Ketil mummud on omale omaniku juba leidnud.

Ahjaa, miks selline nimi. Otsisin nime jaoks kaua mõne natukenegi sarnase lille pilti veebist - kahjuks täitsa sarnast ei leidnud. Mulle tundus, et need valged lilled võiksid kuidagi ähmaselt meenutada Phlox paniculata 'Adessa White' aed-leeklille ehk floksi. Nii saigi see sari endale nime. Loodetavasti lisandub siia sarja veel 
midagi.


Kogu selle postituse lõpuks on tore nentida, et koos nikerdada on ikka oluliselt vahvam. Loodetavasti näitab Kai ka varsti oma valminud asju. Ma tean, et neid on tegelikult juba rohkem kui üks :P

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar