12. märts 2012

Minu esimene karp

 Eelmisel laupäeval osalesin karbi tegemise koolitusel Pererahva ruumides. Väga mõnus oli ja nüüd siis lõpuks lõpetasin karbi ära ka. Sai täpselt minu maitse järgi. Eks esimesel korral ikka juhtub äpardusi nagu näiteks  sobivat nööpi mul polnud, augud kaanele tegin kinnitamiseks ära ja sisemise paberi loomulikult ka kleepisin ilma nööpi lisamata hoolikalt karbile külge. Sellest väike defekt kaane siseküljel, aga nüüd jääb see mulle vähemalt meelde :D



Kokkuvõttes olen väga rahul, sain palju uusi teadmisi ja kavatsen neid ka tulevikus rakendada :P

6 kommentaari:

  1. see on küll üks väga tore karp

    VastaKustuta
  2. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  3. Oi, kui uhke! Loodan, et õpetad meile ka.

    VastaKustuta
  4. Ikka, ikka. Näpud juba sügelevad :)

    VastaKustuta
  5. Karp on tõesti selline mõnus kohe!
    Tervitused Artefleur´ilt!

    VastaKustuta
  6. Pilt on ikka pilt, kuid oma silmaga nähes ja käega katsudes on mulje veelgi parem.

    VastaKustuta