31. detsember 2014

2014 aasta tegemiste kokkuvõte - Kai

Sellel aastal olid mu käed ikka savis, aga 2014 tõi kaasa suure muutuse. Nimelt ma leidsin tee potikedra juurde.


Jaanuaris istusin ma esimest korda potikedra taha. Ma teadsin, et see on raske. Kui sa vaatad kõrvalt, kuidas teised treivad, siis see tundub imelihtne... Lõpuks see ongi lihtne, selleks on aga vaja kõvasti harjutada.  Ja see võtab aastaid. 

Seega sellel aastal ma harjutasin, harjutasin ja harjutasin treimist. Valmisid erinevad topsikud/vaasid/kannud...arvestades kui palju ma treimise peale aega kulutasin, siis see kogus on üpris väike. Peamiselt kuna ma ei arva, et kõike peab alles jätma. Ma alles õpin. Kui ma võrdlen, mida ma suutsin teha potikedral jaanuaris ja mida detsembris.. siis neid ei anna võrrelda. Aastaga olen õppinud üpris palju, aga ma tean, et mul on veel pikk tee minna, enne kui ma saan öelda, et treimine on lihtne.



Ma ei istunud ainult potikedra taga, vahel tegin ka muid asju. Kõige aega nõudvam oli kindlasti kolmnurkadega teekannu ja tasside komplekt. Selle kohta ma postitasin varem. Naljalt ma sellist asja enam ette ei võtaks, puhas jäärapäisus sai need asjad lõpuks valmis. :) 

Veel võtsin ma pähe, et ma pean tegema doomino komplekti. Käsitsi. Selle puhul võin ma küll öelda, et see oli üks selliseid ideid, mis tuli ja ei lasknud enne uute asjade peale keskenduda, kui ma tegin endale doomino komplekti valmis. Nii nagu vahel juhtub..ei tulnud üks komplekt, vaid kaks. :D Mingil põhjusel oli see mu jaoks väga tähtis, et ma ikka seda teeksin.







Aasta kokkuvõteks saan öelda, et peamiselt ma tegelesin treima õppimisega. Vahel tegin ka muid asju, aga treimisel on kindlasti kõige suurem osa minu selle aasta tegemistes.

Loodetavasti suudan 2015 olla tublim ja postitada rohkem oma tegemiste kohta.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar