4. jaanuar 2015

Vanaemaruuduline 2015 3/365

FB-s loodi selline tore grupp Vanaemaruuduline 2015, mille eesmärgiks "Heegeldame / koome iga päev ühe ruudu. Aasta lõpuks valmib nendest ruutudest suur tekk või mitu pisemat. Hea võimalus ära kasutada lõngajääke."

Kuidas ma saaks siis mitte kampa lüüa? Meil on terve kasti täis lõnga, mis ootab kasutamist. Mõtlesin kaua, et millise mustriga alustada ja otsustasin täiesti tavalise vanaemaruudu kasuks. Ma ei ole seda tegelikult mitte kunagi enne teinud - alati on ikka mingi muster sees olnud.

Minu esimesed kolm lappi on sellised. Esimene eesmärk on kasutada erinevaid värve ja mitte ennast korrata kombinatsioonide osas. Vaatame, mis sellest kõigest saab - kas ma pean vastu ja mis nendest ruutudest lõpuks valmib. Minu jaoks on see suur väljakutse.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar