6. september 2010

Mummu-säbru kee


Otsisin tükk aega õpetust mõnele fimo tehnikale, mida kohe kiiresti saaks järgi teha. Leidsin ühe imeilusa lille tegemise õpetuse ja tundus teostatav. Reaalsus osutus muidugi muuks. Mul oli kasutada ainult kaks värvi ja nüüd tean, et see hõbedane efektiga on ikka väga domineeriv ja helesinine läbikumav ei kuma midagi nii palju läbi :)

Kokkuvõttes ei õnnestunud mul savi kokkupanek korrektselt ja ei saanud enam lahti ka võtta. Nii tulid ilusate helesiniste kroonlehtede asemele hoopis peenikesed triibud. Ahjust välja võttes olin jälle õnnetu ja ei suutnud mõelda, et kuidas neid helmeid siis nüüd kasutada. Tegin vahele helesinisest mummud. Mulle tundub, et need tegid asja oluliselt paremaks. 
Kee kokkupanekuks kasutasin tamiili ja 0,8mm traati kinnituse jaoks. Kee pikkuseks tuli koos kinnitustega 43cm.

Tuli üks lapselik kee, aga ehk leiab kasutust ikka. Vähemalt ei ole ma näinud mitte kuskil selliseid fimo helmeid :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar