10. juuli 2016

10 ägedat heegeldatud vaipa

Pikka aega on siin valitsenud vaikus - hakkame nüüd seda viga parandama.

Olen mõnda aega kogunud ilusaid ja ägedaid heegeldatud vaipu meie pinteresti kausta: https://www.pinterest.com/tallitydrukud/crochet-round-carpets/

Toon nüüd välja minu lemmikud - osad on koos mustritega. Klikka nimel ja jõuad originaal asukohta ehk siis nime all on peidus link :)







Super äge ja ilus :)










Vaip ei pea ju olema ühevärviline

















Seda vaipa tegema hakates ei kujutanud ma täpselt ette, et see nii suur tuleb. Vaiba läbimõõduks sai ~150 cm ja kaalu 3,5 kg.

Kasutasin paksemat trikoopaela ja see teeb vaibast sellise korraliku massivse sisustuselemendi. 

Rohkem pilte sellest minu vaibast leiab siit.







Vaip ei pea olema ju ümmargune. Kindlasti on minul plaanis järgmisena ette võtta üks suur kandiline vaip. Veidi hetkel pelgan, aga tahaks teha kohe ikka suure ja massiivse :)















Ideaalne - lõbus lapsemeelne ja ikkagi mustriline















 Sellele ägedale vaibale on samuti muster olemas. Mustri leiab ka siit.












7. Lihtne, kuid effektne vaip
Ka täiesti lihtne vaip võib olla väga ilus

















Tahtsin proovida ka ovaalset vaipa. Materjali kulus kõvasti ~4,5 kg ja mõõdud said soliidsed ~165*85cm. 

Väga äge - rohkem pilte näeb siit.












Miks mitte? Väga äge ju!

















Minu jaoks oli väga inspireeriv teha seda kokkuvõtet - loodetavasti on seda sama inspireeriv ka lugeda :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar