5. oktoober 2010

TK: Soktoober vol.1

Ma pole vist mitte kordagi sokke kudunud peale põhikooli ja ka siis ei saanud ma kõrvalise abita neid tähtajaks valmis. Nüüd siis proovin uuesti. Aastad on möödunud ja ehk olen edukam :)
Esimene katsetus läks aia taha. Tahtsin teha pojale vesti ja müstiga kokku sobivad sokid. Hakkasin mõlemat paralleelselt kuduma. Ühel sai kand ka juba valmis ja siis ma igaks juhuks proovisin lapsele jalga. Sooniku osa oli liiga kitsas :S Harutasime nüüd kahe peale kõik üles ja alustan uuesti. Tõenäoliselt ma ikkagi täpselt sama mustrit ei tee - kohutavalt tüütu on see triibutamine nii väikeste sokkidega.
Teine katsetus läks edukamalt. Vardad nr.3 ja 8 silma vardal. Otsustasin ikka jätkata triipude teemat. Hetkel siis pojale täpselt parajad :)
09.10.2010 on sokid lõpuks valmis.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar