16. november 2010

Amigurumi Saskia

Minu esimene jõulukink ka valmis. Läheb ühele võõrale Soomes elavale pisikesele tüdrukule.

Igast nokitsemisest tahaks ju midagi õppida ka, et tekiks areng. Sellest õppisin, et jalad/käed tuleb sümmeetriliselt külge õmmelda. Siiani olen õmmelnud silma järgi, aga nüüd hiljem kleiti alustades oli täitsa tüütu erineval kõrgusel olevate kätega :S

Kõige kauem kuluski kleidile - ei tulnud ja tulnud head ideed.

Kust üldse selline idee/imelik elukas taaskord? Idee on täitsa minu oma ja juhendit ei olnud. Oli ainult ähmane kujutluspilt oranžide juustega tüdrukust. Peale pea ja juuste valmimist hakkas elama oma elu.

Miks Saskia? Nukku vaadates meenub mulle miskipärast samba ja brasiilia. Mõtisklesin, et mis nime võiks üks selline nukk siis kanda ja no minu arust on ta Saskia :)

1 kommentaar:

  1. See nukk on küll nii tore ja armas. Sa oled ikka väga tubli :)

    VastaKustuta