11. juuli 2011

TK: Maasikad ja lepatriinud- Atsi maasikatega laudlina

Tegelikult pole see üldse see, mida ma tahaks selle projekti all esitada. Plaane oli nii palju ja ehk veel jõuan teostuseni. Üks lepatriinu projekt on ka veel valmimisel.

Sellest konkreetsest tööst siis:
Leidsin armsa maasikatega kanga. Mõtlesin ja mõtlesin, et kas teen sellest mõned käterätikud või laudlina. Siis hakkasin otsima sobivat äärepitsi. Plaan oli teha ka maasikatega äärepits ja ei leidnud mina ühtegi endale meeldivat. Samas oli tulemas vanaema sünnipäev ja meie "Lihula vanaema" seostub ikka maasikatega. Nii otsustasingi teha talle kingituseks tagasihoidliku äärepitsiga maasikatega laudlina. Tema kasutab laudlinu nagunii oluliselt rohkem ka ja loodetavasti leiab ka see kasutust. 
Äärepits ise on võetud ajakirjast "Käsitöö suvi 2011" - mitte küll täitsa samal kujul, aga sealt on pärit idee.
UPDATE: vaatasin nüüd ajakirjast juhuslikult seda mustrit ja tegelikult olen ma teinud ikka teistmoodi. Kogemata jätsin valesti mustri meelde ja siis nuputasin, et miks mul kõik nii hästi ei klapi :D 
Laudlina ise on mõõtudega 87cm*89cm ja äärepits on otse külge heegeldatud - äärest 2cm laiune. Olin lihtsalt nii laisk ja ei viitsinud enne kõvasti planeerida, et kui pika ikka tegema peaks jne. Alustasin 0.75mm heegelnõelaga ja alates teisest reast kasutasin 2.0mm heegelnõela.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar