1. september 2013

TK: 12 erinevat tehnikat - atsi esitamata jäänud august

 Augusti tööks oli õmblemine. Riie oli mul spetsiaalselt selle jaoks ostetud. Kuu möödus nagu ikka kiiresti ja kuna õmblemine on minu kõige nõrgem koht - siis eks ma ikka venitasin ka.
Otsisin kaua lõiget ja no ei leidnud mitte ühtki väga lihtsat ning prinditavat. Nii ma siis kombineerisin ise Greete ühe seeliku baasil. Tahtsin teha balloon-seelikut või kuidas seda ka ei nimetata. Seelik on kahe kihiline ja pealmine kiht pikem ja laiem. Omavahel kinnitades jääbki veidi puhvi. Värvlile lisasin lihtsalt laia kummi. Ütleme nii, et õmblemine ei ole tõesti minu teema ja eks see lõplik lahendus polnud päris see kuidas sellist seelikut muidu tehakse. Valmis juba mitu päeva tagasi, aga nagu ikka neiu ei ole nõus demonstreerima ja nii ma ootasingi seda seljas pildi hetke. Nii sai läbi ka august ja mina uinusin koos lastega ning jäigi õigel ajal esitamata. 

Septembris olen tublim :) Teemaks värvimised/maalimised - hmm, kohe küll midagi ei tärka, aga natuke on aega ka :)


1 kommentaar: