1. september 2014

Kõik on võimalik!

Viimasest postitusest on mõõdas juba pea 1,5 kuud. Tänast postitust ajendas kirjutama mind facebookis täna nähtud video. Link videole siin, see viib FB. Kahjuks muul kujul ei lisamisega ei saanud ma hakkama.

Mind puudutas see video väga. Kes seda lahti ei saa vms - siis seal on näha kuidas üks naine suudab põhimõtteliselt heegeldada äärepitsi kasutades oma mitte funktsioneerivat paremat kätt, töötavat vasakut kätt ja põlvi. 

Ausalt öeldes hakkas mul seda vaadates piinlik. Nimelt olen viimane kuu aega õlavigastuse tõttu olnud kõrval igasugusest käsitööst ja kõige enam olen puudust tundnud just heegeldamisest. Ma arvasin, et see ei ole võimalik ilma paremat kätt oluliselt liigutamata. Minu mure oli mööduv, aga selle naise mure ei tundunud nii "lihtne" olevat.

Kokkuvõttes - kõik on võimalik. Tuleb ainult piisavalt tahta!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar